Demons world
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Demons world

Een wereld vol demonen en de demoon ben jij............................
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Da Rulezz

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Brasil
Admin
Brasil


Aantal berichten : 97
Registration date : 13-06-08

demonen profiel
soort demoon: Drenai
groep: geen
partner: niemand

Da Rulezz Empty
BerichtOnderwerp: Da Rulezz   Da Rulezz Icon_minitimedo jan 08, 2009 4:17 pm

Goed elk forum heeft regels dus deze dan ook maar he? xD.

-Geen discriminatie. Het is standaard maar wel erg als het gebeurd. Wij willen graag dat Demons World voor iedereen leuk blijft. Zodra iemand discrimineerd kan die een ban verwachten. Als hij of zij na die ban nog steeds doorgaat met discrimineren dan word hij/zij devinitief verwijderd. Als iemand ziet dat iemand anders discrimineert geef dat dan alstjeblieft door aan mij of een mod.

-Geen 18+ dingen. Hieronder verstaan we filmpjes, taalgebruik en foto`s. Als je toch zoiets plaatst word dat per direct verwijderd en je krijgt een waarschuwing.

-Geen digipesten. Dit lijkt een beetje op hetzelfde als wat we bij discriminatie vertelde. We willen dat de mensen gewoon op deze RPG kunnen zonder dat een ander hem/haar pest. Zelfde maatregelen als het toch gebeurd. Een ban en blijft het doorgaan verwijdering.

-Niet schelden. We willen dit niet hebben dat maakt het RPGen voor anderen er namelijk niet leuker op. Word er wel gescholden dan krijg je een waarschuwing.

-Je bent een Demoon of Demonen wezen. Je krijgt geheel vrije keuze uit wat voor soort: Een Licar, Hirachi, Drenai, Shaina, Rinso, Yeka. Meer info over deze soorten zijn in een apart topic te vinden. Wat wezens betrefd is het ook geheel vrije keus. Maar dit is een Demonen RPG wat hier niet de bedoeling van is is dat we regenboogpony`s of dergelijke rood zien huppelen.

Ik denk dat dit wel zo`n beetje de belangrijkste punten waren.
Voor vragen kunnen jullie me PBen. Verder veel plezier op DW.
Brasil.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://demonsworld.actieforum.com
 
Da Rulezz
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Demons world :: Algemeen :: info en regels :: regels-
Ga naar: